Ви
вважаєте себе грамотною людиною? Впевнені? Вміння читати - лише мала частина
вміння бути грамотною людиною, а ось здатність використовувати прочитане,
отримуючи вигоду для себе, оточуючих вас людей, близьких і сім’ї - це більш
вагома частина вміння бути грамотним, хоча і не завжди вирішальна.
Ви
часто вмієте використовувати прочитане з користю?
Це
просто - лише потрібно намагатися бути трохи більш уважним, трохи більш
терплячим, по можливості не плутати «грішне» з «праведним» і обов’язково не
спостерігати себе в очах своїх мудрецем, інакше ви можете так і не помітити
користі тієї інформації, яка раптово з’явилася перед вами.
Чи
страшно бути неграмотним? А що таке «грамотність»? Не виключено, що це -
«ефективність» використання інформаційних даних, здатність постійно знаходити
комунікаційні напрямки, творчий момент, мета якого - більш природне поліпшення
якості життя.
Згідно
з прогнозами, до 2020-го року, молодим фахівцям, щоб знайти роботу і бути
конкурентно спроможними на ринку праці, вкрай необхідні будуть такі навички, як
комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність творчо та інноваційно
підходити до вирішення поставлених завдань, а також критичне мислення.
Міжнародний
день грамотності - один з міжнародних днів, що відзначаються в системі
Організації Об’єднаних Націй. Відзначається щорічно відповідно до рішення 14-ї
сесії ЮНЕСКО 1.141.
Грамотність
- свято для людства, яке досягло вражаючого прогресу в цій галузі, довівши
кількість грамотних людей у світі до чотирьох мільярдів. Однак грамотність для
всіх - дітей, молоді та дорослих - ще не до кінця досягнута мета.
Боротьба
з неписьменністю як і раніше залишається завданням величезного масштабу і
складності. Незважаючи на помітні успіхи багатьох країн, більше 860 мільйонів
дорослих залишаються неписьменними, а більше 100 мільйонів дітей не ходять до
школи.
Безліч
дітей, молодих людей і дорослих, охоплених шкільними або іншими освітніми
програмами, не відповідають рівню, необхідному для того, щоб їх можна було
вважати грамотними в умовах сьогоднішнього світу, що стає все більш складним.
Існує
явна необхідність у розгортанні програм поширення грамотності, які були б
спрямовані на групи учнів, що вимагають до себе особливої уваги, і в першу
чергу до них належать жінки та дівчата, що залишилися за дверима школи. Там, де
чоловіки й хлопчики не мають можливості одержання якісної освіти, вони теж
потребують особливої уваги.
Немає коментарів:
Дописати коментар